wat vinden jullie van mijn blog?

vrijdag 17 oktober 2014

welke huidtypes zijn er?

     Hallo allemaal ik ben Maureen dit is mijn eerste blog over gezichtsverzorging, ik hoop dat jullie hier iets aan hebben


          Hoe reinig je je gezicht goed?
  
      Allereerst moet je erachter komen wat je huidtype is.
    Heb je een droge huid? Dan heb je last van
   
      Een droge huid
      De huid voelt trekkerig" vooral na het wassen
      De huid is geneigd te schilferen en kan allergische reacties 
      Vertonen,
      De poriën zijn klein


      Normale huid

     De huid is soepel en heeft een zachte structuur
     De huid heeft een goede doorbloeding
           De poriën zijn samengetrokken
             

          Vette huid

          De poriën zijn verwijd
          De huid is grover
          De huid glimt vooral op de t-zone( voorhoofd neus kin)
          De huid vertoont geregeld onzuiverheden 

            Gecombineerde huid
         
           De huid nabij de haren en de nek, rond de ogen en op de wangen is droog.
        De huid van het voorhoofd, neus en kin is eerder ve.

 Nu je weet welk huidtype je hebt kun je producten voor jou huidtype kopen in mijn volgende blog test ik een dag en nachtcreme voor de droge en gevoelige huid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten