wat vinden jullie van mijn blog?

zondag 19 oktober 2014

review hydraterende oogcreme etos 15 ml

 Hallo vandaag een review over de hydraterende oogcreme van Etos ik besloot deze oogcreme te testen als budget product het kost namelijk € 3,99 voor 15 ml dan nu mijn review.

               Wat is het voor product?

         Hydraterende oogcontour creme voor de normale en gemengde huid vermindert wallen het is parfum vrij met vitamine e.

           Wat belooft het product?

             Deze hydraterende oogcountourcreme met toegevoegde komkommer-extract en vitamines vermindert diepe wallen en donkere kringen rond de ogen. Dit geeft je een gezonde, energiek uitstraling en aantrekkelijke uitstraling. De vernieuwde formule zonder parfum en kleurstoffen maakt Etos hydraterende oogcontourcreme extra zacht voor de dunne huid rond de ogen.

             Hoe moet je het product gebruiken?

Gebruik volgens het doosje reinig grondig de huid rond de ogen breng vervolgens de Etos oogcontouren creme zachtjes kloppen  van je vingers aan op je wallen en donkere kringen begin aan de buitenkant en werk langzaam  naar binnen.
  
                      Wat vind ik van het product?
Als je de creme uit het doosje haalt ziet de tube er klein uit aangezien je maar heel weinig nodig hebt kun je met 15 ml lang doen even een opmerkig: op het doosje staat reinig de huid rond je ogen grondig doe dit vooral niet!!! De huid rond je ogen is zeer gevoelig en dient voorzichtig schoongemaakt te worden nu weer  verder met mijn review het product is fijn in gebruik mijn ogen zien er na gebruik frisser/wakkerder uit maar om nu te zeggen dat mijn wallen verminderd zijn nee dit product werkt bij mij in ieder geval niet tegen wallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten