wat vinden jullie van mijn blog?

zaterdag 18 oktober 2014

oogschaduw kapot gevallen? zo fix je het

Hallo meiden daar ben ik weer met een nieuwe DIY
Oogschaduw kapot gevallen? Geen paniek met dit eenvoudige stappenplan maak je er easy nieuwe oogschaduw van.

          Wat je nodig?


Gebroken oogschaduw
Bakje
Leeg (reis)potje (Hema/Kruidvat)
Vaseline of andere creme
Theelepel

1. Maak je oogschaduw zo fijn mogelijk
2. Doe het oogschaduwpoeder samen met een theelepel vaseline of die andere creme in een bakje
3. Meng het goed door elkaar, totdat alle klontjes weg zijn.
4. Als het een mooi glad mengsel is, kun je het in een klein potje doen
5. En hier is je home made oogschaduw! Let op roer je oogschaduw wel iedere week even door zodat hij niet hard wordt.

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste youtubeand me je reactie is gisteren verwijderd maar niet door mij via mijn email heb ik je reactie toch kunnen lezen bedankt voor je leuke reactie :)

    BeantwoordenVerwijderen