wat vinden jullie van mijn blog?

vrijdag 17 oktober 2014

hoe reinig je je gezicht goed

          Hallo daar ben ik weer met een nieuwe blog dit keer over
          Hoe je je gezicht goed reinigt ook geef ik reviews over producten, die ik gebruik.
  
 Vandaag kwam ik langs etos en ging ik even naar binnen mijn 
Producten om mijn gezicht te reinigen en mijn dag en nachtcreme waren op dus ik ging op zoek naar budget producten
 Het volgende kwam ik tegen heel fijn omdat ik een gevoelige en soms droge huid heb,

Hoe reinig je je gezicht? Dat hangt af van wat je fijn vind, heb je liever een facewash? Of doe je het liever met reinigingsmelk en tonic? Ook een tip scrub je huid 1 a 2 keer per week en neem iedere week een lekker maskertje wat bij je huidtype past

 Bij etos kwam ik deze budget reinigings tonic en melk tegen
Je huid verzorgen is heel belangrijk als de prijs klein is is het ook fijn toch 
Deze lijn is trouwens voor de droge en gevoelige huid

Als eerste de verzachtende reinigingsmelk voor de droge en gevoelige huid ik heb hem meteen uitgeprobeerd met de tonic en merkte meteen dat mijn huid al een stuk zachter aanvoelde ik heb ook geen last meer van een droge huid deze ga ik zeker blijven gebruiken de dag en nachtcreme van deze lijn is ook erg fijn dankzij deze creme's blijft je huid zacht je huid wordt ook niet plakkerig van de creme's de prijs van de verzachtende reinigingsmelk is, net als de verzachtende tonic 2 a 3 euro
De creme's kosten 3 a 4 euro ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten