wat vinden jullie van mijn blog?

donderdag 23 oktober 2014

review reinigende poriënstrips action

 Vandaag een review over reinigende poriënstrips van action. Deze zijn super budgetproef ik vind het super leuk om reviews te maken over budget producten. Want duurdere producten hoeven niet altijd beter te zijn. Dan nu mijn review.

Wat doen de reinigende poriënstrips?
Ze verwijderen mee-eters en reinigen de poriën de poriënstrips zijn voor alle huidtypen. Ze zijn ontworpen om vuil en vet uit de poriën te verwijderen. Bij regelmatig gebruik kunnen de poriën aanzienlijk in grootte afnemen.

Hoe moet je de poriënstrips gebruiken?
*  Was het gezicht grondig en maak de neus vochtig met de vingertoppen.
* Droog de handen goed en verwijder het plastic van de neusstrip.
* Breng de strip met de gladde zijde op de vochtige gemaakte neus aan.
*  Laat de strip 10 tot 15 minuten drogen.
* Wanneer de strip helemaal droog is deze langzaam en voorzichtig van de neus verwijderen.
Waarschuwingen
* vermijd gebruik op een zonverbrande huid, een onvolkomen huid of een huid met veel acne
*vermijd gebruik op een huid die gevoelig is voor plakstrips, verband of reinigende maskers.
* Aanbevolen gebruik: 1-2 keer per week zeker niet vaker dan 3 keer per week.
* Als de strip moeilijk te verwijderen is of als het pijn aanvoelt, de strip bevochtigen en langzaam loshalen.

De strips zijn eenmalig bruikbaar.
Wat vind ik zelf van dezs strips?
Ze maken mijn neus echt 'schoon' en werken net zo goed als de duurde strips van Nivea. Ik gebruik ze meestal na het douchen omdat na het douchen mijn poriën openstaan door de stoom, je voelt echt verschil omdat je neus veel zachter aanvoelt het verschil zie je ook enorm  ze trekken al het vuil van je neus mee wanneer je ze verwijdert. En ze zijn nog eens super budget proof namelijk € 0,98 voor 6 stuks ik ben fan van deze  geweldige neusstrips, nog even 1 tip trek je lijm mee tijdens het verwijderen van de neusstrips? Dat hoort niet dan is je neusstrip nog nat laat hem dus nog even lekker drogen.

Bedankt voor het lezen van mijn blog tips zijn altijd welkom


Geen opmerkingen:

Een reactie posten