wat vinden jullie van mijn blog?

vrijdag 24 oktober 2014

tips om waterproof mascara te verwijderen

Vandaag geef ik jullie tips om waterproof mascara te verwijderen.

Ik ben echt gek op waterproof mascara, waarom? Als je door de regen fietst/loopt sport of zelfs doucht het blijft gewoon zitten. Als je een goede waterproof mascara hebt tenminste, hier meer over in mijn volgende review. Dan nu mijn tips. Om mijn waterproof mascara te verwijderen gebruik ik de verfrissende oogreiningspads olie voor de normale en gemengde huid van Etos. Ze reinigen grondig en verwijderen waterproof oogmake up. Ze zijn zacht voor je huid ik gebruik ze als volgt. Ik leg een pad 5 sec op mijn gesloten ogen daarna wrijf ik zachtjes over mijn ogen meestal krijg je de laatste restjes er niet af. Die verwijder ik met de reinigings olie van de Action. Zo krijg ik al mijn waterproof mascara er super makkelijk af deze 2 producten zijn echt super!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten