wat vinden jullie van mijn blog?

dinsdag 21 oktober 2014

last van puistjes? dit helpt

Hallo meiden vandaag geef ik julie tips om puistjes te verminderen of zelfs te laten verdwijnen hoe? Lees deze tips.

    Om te beginnen is het zeer belangrijk om je huid te goed te reinigen. En niet alleen als je puistjes hebt maar ook als je geen puistjes hebt. Er wordt gezegd dat Clearasil goed is maar dat is niet zo Clearasil is namelijk erg agressief voor je huid. Wat je vooral niet moet doen als je puistjes heb is eraan zitten dit is niet goed denk aan infecties groter worden van puistjes en littekens. Een lijn die super goed helpt tegen puistjes is de pure lijn van kruidvat. De producten hebben nummers van 1 tot 5 dat lijkt een stappenplan maar de producten zijn ook afzonderlijk goed te gebruiken wel is het zo dat de hele lijn zich versterkt omdat je dezelde producten gebruikt. Ik heb zelf de pure lijn gebruikt en na 2 weken zag ik al verschil en na maar liefst 5 weken waren alle puistjes weg echt een aanrader dus. Wat ook fijn is deze producten zijn vriendelijk voor je beurs

3 opmerkingen:

  1. Ik heb dit ook een tijdje gebruikt! Gebruik nu iets anders en dat heeft mijn huid echt laten opknappen. En ik ben zo'n slecht persoon die aan puistjes gaat zitten :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie Imme welke producten gebruik je nu?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even gezocht: Courtin lotion en cleansing milk. En een dag/nachtcreme van cellucur :)

      Verwijderen